16 noiembrie 2009

Rezonanta

Am tot auzit in ultimul timp ca: "Suntem ceea ce gandim ca suntem" , "Gandurile tind sa se realizeze" sau "Ceea ce dai universului aceea vei primi inapoi". Suna interesant si provocator. Asta ma face sa cred ca suntem in rezonanta perfecta cu universul. Impulsurile noastre cognitiv-emotionale transmit unde de energie spre univers astfel incat o unda ajunge sa tulbure precum cercurile create de o piatra aruncata in lac tot universul celor din jur. Daca dai iubire ceilalti o vor simtii in interiorul lor, daca dai pesimism si ingrijorare si ceilalti se vor contamina cu aceasta stare, iar la randul lor vor avea tendinta sa o dea mai departe.
Ce ar fi daca ne-am propune ca toata lumea macar o data pe zi sa trimitem intr-un md total altruist spre univers un gand bun, o intentie, o dorinta, o rugaciune. Sunt ferm consvins ca lumea ar arata cu totul altfel.


5 comentarii:

  1. un gand bun catre tine...
    bien ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  2. link exchange?!

    blogu meu-->

    http://seducatori.blogspot.com

    Nume: News
    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta :)
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai perfecta dreptate, si eu am ajuns la concluzia asta singura. Ma bucur ca vad si altii convingerile mele. E interesant si documentarul THE SECRET, pe aceeasi tema. Il recomand cu placere tuturor celor care vor sa devina mai buni si celor care cred ca cu puterea mintii se poate schimba ceva in bine printre noi.
    Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Anca pentru cuvintele frumoase, intradevar "The Secret" este in mintea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este adevărat ceea ce ai spus, precum și ceea ce se spune în „The Secret”... problema este perserverența. Ne-am obișnuit atît de mult să obținem și să pretindem rezultate imediate, încât interesul nostru scade direct proportional cu trecerea timpului... Da, suntem în rezonanță cu Universul, teorie susținută, mai nou, și de fizica cuantică prin teoria „superstring-urilor”, dar cheia succesului este perseverența. Nu a unui om... ci a unei întregi mase de oameni! Abia atunci se vor obține rezultate vizibile, după o anumită perioadă și în funcție de anumiți factori mai mult sau mai puțin relevanți.

    Este un început, totuși!

    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere