20 martie 2009

nimic despre nimic

Nu fac nimic dar stiu ca ne facand nimic acesta va pune stapaniere peste universul meu. Cat de greu poate fi uneori sa faci ceva pentru a inlatura nimicul. Uneori nu e nimic de spus, alteori nu e nimic in suflet, nimic in jur, nimic in privire .......nimic, nimic, nimic, si totusi sigur mai trebuie sa fie ceva ........LINISTEA........inconjurata de nimic, ca un zid ce imprajmueste cetatea linistei mele eterne pentru a nu fi invadata de nimicul cotidian.

LINISTEA

Leaganul inceputurilor mele si leaganul sfarsitului meu.

nimic nu poate sa inlature nimic

8 comentarii:

  1. linistea e plinul, care e deplin. nimicul e golul, care are margini, deci nu e real.
    orice ar fi, bucura-te!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si totusi din nimic se naste totul... nimicul contine tot ce ne putem dori si tot ce putem avea. Tot ce a fost si tot ce va fi...
    Cat de minunat e sa ne putem intoarce in acel loc...

    RăspundețiȘtergere
  3. va daruiesc din linistea mea si voua - doua din cele mai active sustinatoare a universului meu hipnotic :)

    RăspundețiȘtergere
  4. iti multumim Bogdan :)
    shhh... ma intorc in linistea primita...

    RăspundețiȘtergere
  5. Linistea e relaxanta ,dar uneori mai trebuie si putina agitatie , sa te faca sa simti ca traiesti :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Angel,

    e destula agitatie in jurul nostru astfel incat sa ne tina departe de linistea universului nostru interior.

    Esti sigura in ce directie privesti?

    RăspundețiȘtergere
  7. In viata mea e cam multa liniste ...uneori imi doresc sa fie altfel , sa ies din mine...
    Agitatia , provocarile sunt binevenite in viata mea ;)
    Nu sunt sigura de nimic...
    E cineva sigur??

    RăspundețiȘtergere