11 martie 2009

Egoism sau Euforie

Informatia curge in valuri intregi bogate in descriezi senzoriale (vizuale, gustative, olfactive si chiar kinestezice). Zambetul incarca o fata exagerat de expresiva. Ochii se misca frenetic intre noi.....apuca cu forta, strange in palma. ....totul oscileaza in jurul sau........poate ca in tot acest timp am existat si eu ......am avut si eu evenimentele mele, am avut si eu trairile mele, am trecut si eu prin vartejul vietii....dar iata-ma aici in fata ta.........intreaba-ma cum sant?

Te rog....... asculta ce am sa iti zic si eu.

8 comentarii:

  1. sunt aici.....prezent cu toate sentimentele mele, cu toate emotile si frustrarile mele.... ma bucur ca sunt cu tine, ma bucur ca ma asculti si ca iti pasa de mine...multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. da, Bogdan, te ascult si imi pasa.
    vino cu ce vrei... esti binevenit cu sentimente, cu emotii si frustrari. esti perfect asa cum esti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum esti tu Bogdan?
    Sunt si eu aici si te ascult ... ^-^

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi sunt mult mai bine. E din ce in ce mai bine sa descoperi ca totusi mai sunt persoane care stiu sa asculte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te rog....... asculta ce am sa iti zic si eu...vino cu un comentariu la ...http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/03/dar-de-la-dardindar.html si poate biblioteca ta va mai gazdui o carte ...si parca doreai sa-mi spui ceva...ascult cu bucurie...

    RăspundețiȘtergere
  6. toti stim sa asculta...dar nu toti intelegem mesajul....:D

    RăspundețiȘtergere