28 martie 2009

Inedit

Am mai descoperit ceva foarte interesant. De regula ne cerem iertare pentru lucruri pe care le-am facut gresit si care ii afecteaza pe cei din jurul nostru, pe cei dragi. Dar astazi am aflat ca se poate sa iti ceri iertare si pentru faptul ca te-ai simtit bine. Imi dau seama ca uneori ne simtim atat de bine incat trecem intr-o usoara stare modificata de perceptie a realitatii in care primeaza un egoism pueril. Probabil acesta e si motivul pentru care uitam ca mai sunt persoane in jurul nostru care au si ele nevoi.

8 comentarii:

  1. Eu nu cred ca oamenii ar trebui sa isi ceara iertare... poate suna socant, dar atunci cant traiesti in inima si incerci sa ii intelegi pe ceilalti nu exista loc pentru scuze. Asta nu inseamna sa repeti un comportament care a ranit pe altcineva... de fapt pentru mine asta reprezinta scuza perfecta... sa schimb ceea ce ii ranea pe ceilalti in comportamentul meu.
    ...cand ne simtim prea bine...
    Poate ca atunci cand ne simtim foarte bine ne conectam mult mai mult cu ceea ce suntem cu adevarat si poate ca asta creaza o discrepanta intre imaginea pe care o prezentam celorlalti inainte. Poate ca este egoism sau poate ca este bucuria de a fi... si poate, doar poate, ca daca si ceilalti ar simti-o nu s-ar simti jigniti de bucuria noastra...

    RăspundețiȘtergere
  2. ''Imi cer scuze ca m-am indragostit de tine!??
    Imi cer scuze ca te iubesc!??''
    Prea am ajuns sa ne cerem scuze !!! Pana la urma ce vrem sa demonstram prin asta? Ca suntem cu bun simt? ca suntem educati ?La cat egoism exista in oameni, nu cred ca se mai merita sa iti ceri iertare!Oricum nu le pasa !
    Imi cer scuze ca nu imi dau numele adevarat :)

    FeMina :)

    RăspundețiȘtergere
  3. FeMina :)

    Scuzele in acest univers inseamna ca iti pasa ce se intampla.

    Iar mie imi pasa ca tu ti-ai spus parerea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Kami,

    e frumos ceea ce spui si imi dau seama ca ai si tu dreptate. Ca ceilalti sa simta bucuria ta tu trebuie sa o impartasesti. Asta ar fi primul pas.

    Oare care ar fi al doile, pentru ca dansul sa devina firesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. imi pare rau pentru momentele de egoism, fara sa regret ca m-am simtit bine :)
    imi pare rau pentru ca n-am stiut sa-mi impart bucuria ca sa o inmultesc cu tine...

    iar daca am gresit fatza de tine, nu cer scuze. mi se pare culmea, tot eu sa-ti cer... :) dar alatur parerea mea de rau trecuta dorintei mele de bine prezente si viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  6. draga janina,

    imi vine sa te strang in brate de drag.

    ai scris atat de frunos

    RăspundețiȘtergere
  7. nu ar fi o idee prea buna ca sa ne gandim in genral la binele si la sentimentele celorlati.... oameni secolului asta sunt profitori.... si daca uiti de tine le dai avantaj sa te traga in teapa....
    dar desigur asta este o generalizare... si ca oricare alta are si exeptii... ca veni vorba... in cazul meu, din pacate, acea persoan nu este unul dintre parinti... ci o prietena...

    RăspundețiȘtergere
  8. eu mi-am cerut scuze pana si pt. greselile pe care nu le-am comis...:(... asta e viata...iti da palme ca sa fii treaz cand iti va da pumni...

    RăspundețiȘtergere