06 martie 2009

Intrebari.

Am citit cateva intrebari pe unul din blogurile pe care le urmaresc. Intrebari care au reusit sa imi modifice starea cu care am inceput lectura. M-am oprit ca sa imi analizez trairea. Am constatat ca in unele cazuri, odata ce dai un raspuns la intrebare, e ca si cum ai da voie celui care a creat-o sa intre in universul tau interior. Odata cu raspunsul dat se naste un nou univers in galaxia trairilor tale interioare, un univers creat de alt cineva.

Eu vreu un univers al carui creator sunt eu.

5 comentarii:

  1. eu cred ca Universul (sau acea noua parte sa lui) se creeaza o data cu raspunsul.
    eu consider ca raspunsurile mele imi extind propriul univers indiferent de cel ce a pus intrebarea. el nu a facut decat sa-mi atinga (cu sau fara intentie) un punct sensibil. uneori nu ii raspund aceluia. imi raspund mie. sau daca ii raspund, o fac numai pentru atingerea temporara dintre cele doua universuri, dupa care urmeaza desprinderea.

    oricum, cred ca raspunsurile nu sunt definitive, decat daca le hotaram noi acest statut.
    eu pot da raspunsuri diferite si perfect valabile in diferite momente si situatii. si raman tot eu.
    ceea ce se modfica e cel mult imaginea mea in ochii celuialt. si nici asta definitiv...

    RăspundețiȘtergere
  2. in fiecare moment al vietii...anotimp suntem diferiti...avem alte intrebari..vrem alte raspunsuri....
    depinde in ce patratica am ales sa traim..din ce unghi privim lucrurile...
    uneori nu vreau raspunsuri..pun doar intrebari.....

    RăspundețiȘtergere
  3. As zice ca fiecare suntem creatori propriului univers in masura in care tot noi acceptam sau dam curs intrebarilor celorlalti. Tot noi suntem cei care i-am atras in viata noastra si noi permitem universurilor noastre sa se atinga pe la colturi si uneori chiar sa se ciocneasca dezastruos unul de altul.
    Suntem 100% noi... cel mai probabil nu... dar cum altfel am putea creste, daca nu astfel?!

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca in acest caz este vorba mai mult de de influenta decat de posesie!!! universul interior iti apartine si este afectat constant de restul realitate!!!
    pana la urma asta inseamna societate!!! aici un individ este afectat si depinde de restul in mod permanent!!! renunta si accepta lucruri doar pentru ca restul spun ca asa este bine!!! este de fapt un control!!!

    spre exemplu ma frusteaza asa numitul "Cod al bunelor maniere", mi se pare o absurditate, iar cel care il respecta in intregime, da dovada de falsitate!!! insa daca s-ar elimina multe din reguli si ar fi luat ca un model... ar fi intradevar o realizare!!! mi se pare absurd ca un altul, mai bine zis o carte sa-ti modeleze si cea mai mica miscare!!!


    ai mai putea trece inca o data pe blogul meu si sa la-si o parere? Avand in vedere domeniul de activitate, tin sa aflu cu ce ochii imi privesti postarile!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu as vrea sa am universul meu...creat de mine...dar real...ca imaginar...am deja unul...:D

    RăspundețiȘtergere