03 martie 2009

De ce suntem aici ?

Am fost provocat sa ma gandesc oare de ce suntem noi aici. Am ascultat cuvintele ce veneau in jurul meu si parca incercau sa ma convinga ca ele detin adevarul. Am cugetat la ce venea din stanga am analizat ce venea din dreapta si la un moment dat cand parca totul in jurul meu devenea din ce in ce mai indepartat si mai greu de inteles am ajuns la o stare de calm si liniste insotite de o bucurie aproape de nestapanit. Acela a fost momentul in care aproape ca am trait o revelatie a unuia dintre cele mai mari mistere universale. Mi-am dat seama ca exista un plan universal. La un moment dat am fost energie si energia suprema ne-a intrebat ce vrem sa facem pentru a deveni si noi supremi asemenea-i.

Cand Dumnezeu ne-a creat ne-a aratat calea. Unii au ales sa mearga iar alti sa priveasca. Unii au ales sa se intrupeze pentru ca astfel sa poata experimenta ce inseamna suferinta, bucuria si IUBIREA.

Faptul ca ne aflam pe pamant inseamna ca am ales sa descoperim: ce inseamna sa curga o lacrima pe obraz, sa iti vibreze corpul de placere si sa ti se sfasie sufletul de compasiune. Emotii si sentimente pe care nu am fi avut alt mod mai potrivit de a le trai.

Astazi e prima oara cand ma bucur cu adevarat ca exist.

18 comentarii:

  1. ma bucur si eu alaturi de tine...
    cu drag, Jeanina

    RăspundețiȘtergere
  2. speaking de plans, compasiune, bucurie, prezenta -- voi stiti ce zic aici... ca sa intrati mai puternic in metafora lui Bogdan!!!!

    Bogdane, iti multumesc, ma simt mai bogat.

    Jane, eu stiu ca stii, ca stiu de ce... sunt mai bogat...

    ia inductia neamule...

    http://www.youtube.com/watch?v=m8NN4fpdm40

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionele ...... a reusit melodia asta sa ma duca acolo unde cuvinte incearca sa patrunda dar nu de fiecare data reusesc.

    Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bogdane, foarte des, cand nu urmaresti sa-ti iasa, iese foarte misto...

    Ex. vrei sa-ti iasa cu Clientul... (nu stiu cum il numiti voi... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Desigur ca mai sunt si momente de genul acesta. Frumusetea lor in schimb este efemera. Cat de placuta e gloria reusitei unui lucru pe care ti lai propus si sa indeplinit. Uneori acel sentiment placut te insoteste zile, luni sau chiar ani intregi si fiecare amintire a trecutului te ajuta sa retraiesti ceea ce odata a fost un prezent de ne uitat.... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Glorie? :))))

    Un cuvant pe care nu-l am in dictionar. Mi-ar place sa fiu de folos, sa fiu fff bun...

    De ce oare???? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca mai siu pe cineva care isi doreste asta

    RăspundețiȘtergere
  8. oareeeeeeeeeee cineeeeeeeeeeeee?

    :)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ioan... tu oricum esti ffff bun. Si stiu ca stii ca stiu si stie...
    Lacrimi imi tremura in ochii ascultand melodia... pentru ca stiu ca si altcineva stie... ca undeva in sufletul toti stim... de ce...
    Aceasta e imaginea pe care am asociat-o sunetelor.
    http://baltazarart.deviantart.com/art/Serenity-58888715
    Cat de sarace par imaginile uneori in fata vibratiilor unui sunet...

    RăspundețiȘtergere
  10. sunt exact atat de bun cat esti tu de buna.

    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos dansul vostru de cuvinte....

    iar imaginea de la Kami este superba.....

    foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  12. o sa mai vin in vizita..imi place ce am vazut pe aici.....

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga Denisia, esti bine venita ori de cate ori vei dori tu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Bine , bine !
    Multumesc , asemenea .
    Gata , m-am introdus !

    RăspundețiȘtergere
  15. eu cred ca suntem toti aici...ca sa...nu fim in alta parte....:D :D :D

    RăspundețiȘtergere