10 iunie 2009

Am redescoperit tacerea

Am redescoperit tacerea. Atat de greu apasa zilnic asupra noastra zgomotele pe care le fac cuvintele rostite precum si cele ne rostite, emotiile ce asteapta sa se exprime, sentimentele traite, ideile ce se nasc in fiecare clipa si care tipa asemenea unor noi nascuti. Toate creeaza acel zgomot al vietii constiente.

Traim intr-un permanent prezent despre care ne place sa credem ca suntem constienti.

Am redescoperit tacerea dupa care de mult tanjeam. Si culmea, .....era permanent in mine. Dar ce e si mai placut, este ca nu a venit singura, a adus cu sine calmult si compasiunea, grija fata de sufeinta celuilalt. Stau si ma intreb daca chiar lea adus ? Sunt noi pentru mine?......Cu uimire si placere spun ca nu sunt noi, si ele au fost tot timpul cu mine. Doar ca la un anumit moment am decis sa le uit sa le abandoze pentru ca mai apoi sa redescopar placerea de a face din nou cunostinta cu ele.

5 comentarii:

  1. Multumesc pt vizita si pt cuvintele frumoase. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca daca stim sa avem grija de suferinta celuilalt stim sa avem grija si de suferintele noastre. Cum ne purtam cu ale celorlalti ne purtam si cu ale noastre.
    E un lucru minunat ceea ce descrii tu aici.

    din dragoste de viata

    RăspundețiȘtergere
  3. tacerea e minunata, si cuvintele la fel.
    si e minunata (re)descoperirea si imprietenirea cu fiecare.
    tacerea te iubeste, si cuvintele te iubesc.
    si oamenii :))

    RăspundețiȘtergere
  4. bine te-am regasit...frumos tot ce ai postat si de suflet si minte

    RăspundețiȘtergere
  5. inteleg ca esti incantat de descoperire, dar deja abuzezi de ea! :)))

    RăspundețiȘtergere