14 mai 2009

Vreau sa dau ceva inapoi universului

Pana acum am primit poate ca uneori mai mult decat meritam, am reusit sa ma bucur de momente care pentru unii vor ramane permanent straine, sa traiesc emotii care pe altii ii ocolesc, sa cunosc persoane deosebite, sa vad locuri de multa lume admirate, sa gust din cupa suferintei pentru a nu uita ca sunt muritor, sa imi alin tristetea cu un rasarit de soare si sa imi improspatez diminetile cu parfumul florilor..........iar acum cred ca e momentul sa dau si eu ceva universului..........Am decis ca voi incepe prin a da un zambate sincer in fiecare zi, o vorba de incurajare, sa spun un multumesc din tot sufletul.

6 comentarii:

  1. eu, ca farama de Univers, primesc cu bucurie darul tau:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag iti daruiesc tie acest dar, caci si eu am primit de la tine atentie, gandurile si bunele tale intentii.

    RăspundețiȘtergere
  3. e un inceput miraculos...se a vindeca lumea..iti trimit si eu un zambet..o imratisare si multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. imbratisare...am vrut sa scriu...dar chiar daca e incorect asta am transmis

    RăspundețiȘtergere
  5. nakudo, imbratisarea ta ma facut sa imi pastrez zambetul mai mult si sa pot sa il daruiesc mai departe. In acest univers nu exista corect sau incorect ci doar intentii bune, te rog sa nu iti faci griji.

    RăspundețiȘtergere
  6. eu...sincer...nu vreau sa dau nimic inapoi universului....daca mi-a dat universul ceva...inseamna ca acel ceva...e menit sa fie al meu....

    RăspundețiȘtergere